Kratka zgodovina UL sekcije

Dne 15. 12. 2006 je bil eden izmed sklepov skupščine LC Maribor, da se ustanovi nova sekcija – imenovana sekcija ultralahkega letenja. Sekcija je imela za svojo dejavnost letalo Virus 912 S5-PDG in je dejansko delovala že od časa, ko se je izbiral tip ultralahkega letala za nakup. Do takrat je vedno delovala v sklopu ostalih sekcij.

Na osnovi omenjenega sklepa je takratni predsednik LC Maribor sklical ustanovni sestanek sekcije, ki je bil dne 20. 01. 2007 in nanj povabili dosedanje aktivne pilote in učence. Ustanovnega sestanka so se udeležili: Očko Viljem, Gregorič Andrej, Turk Darko, Kovač Danilo, Brumec Aleksander, Jelen Rado, Rajšp Miran, Šafarič Andrej, Šuštar Darko, Mlinarič Franc, Berden Igor, Klinger Nino, Trojner Ivan, Osrajnik Renato, Drofenik Iztok, Malajner Danilo, Bezget Mitja, Berglez Maksimiljan, Grubelnik Peter, Brežnik Simona In Saje Darko.

Za prvega predsednika sekcije je bil predlagan in soglasno izvoljen Viljem Očko.

Leta 2008 je sekcija z lastnimi sredstvi kupila drugo UL letalo – Sting TL2000 z oznako S5-PEC. To je namenjeno nadaljevalnemu šolanju pilotov in izvedbi daljših preletov. Sekcija je z vsakim letom uspešno pridobivala nove člane, kar se je poznalo tudi na naletu, ki je iz leta v leto naraščal.

S porastom članov, pilotov z liceno in naleta je sekcija pridobivala tudi pomen znotraj LC Maribor. Tako je skupščina ŠD LC Maribor spomladi 2009 sklenila, da UL sekcija dobi drugega člana Upravnega odbora in člana v Nadzornem odboru in s tem zagotovila polno enakopravnost z ostalimi sekcijami v klubu.

Letala in piloti UL sekcije so redni obiskovalci vseh slovenskih letališč in vzletišč ter predvsem poleti hrvaških letališč na morju (Hvar, Brač, Zadar, Vrsar, Unije, Pula). v letu 2010 in 2011so bili opravljeni tudi daljši poleti na Malto, Korziko, Atene, Krf in Zakintos.

V letu 2011 je prišlo do zamenjave osnovnega šolskega letala Pipistrel Virus 912 ki je imel oznako S5-PDG z enakim tipom letala. Novo letalo, ki je dobilo oznako S5-PEW, se lahko pohvali predvsem z odličnimi aerodinamičnimi letalnimi karakteristikami in sodobno avioniko.

Danes ima sekcija 2 letali, Pipistrel Virus S5-PEW in najmoderjnejše letalo Sirius TL-2000, letnik 2021 z glass cockpitom.